28 d’octubre 2009

TANCO LA PARADA

Degut als successos que s'han produït últimament, deixaré d'escriure en aquest bloc. Ho continuaré fent, es clar, ningú m'ho pot prohibir, però serà en un altre lloc. Com us vaig dir en un post anterior, la idea inicial era que aquest espai fos un lloc col·laboratiu. Per això vaig buscar el nom més adient per parlar de les coses del poble. Desgraciadament, no va ser així, només sóc jo qui aporto notícies i opinió.

La realitat m'ha fet veure que no he d'usar el nom de Mas de Barberans com a aparador o reclam de les meves opinions. No vull crear cap confusió a la gent. Vull ser lliure en expressar el que penso.

A partir d'ara podreu trobar les meves opinions sobre el que passa al món, al blog que fins ara tenia abandonat: xavi-estelle.blogspot.com

Quan hagi creat el bloc per parlar del Mas de Barberans, ja vos ho faré saber.

De nou, agrair la vostra atenció i que el ciberespai en torni a retrobar.

4 comentaris:

Pepus ha dit...

Vaja Xavi, potser si que no hi ha massa col·laboració (o gens) però de lectors enganxats si!
Hi ha coses que passen al poble que des d'aquí al collet on ens enterem! Sort que puntualment ens tens al dia...
Si només és un canvi de nom avant, però no deixis d'opinar, informar, comentar, reflexionar i demanar participació.

Des del teu ultim post m'he proposat dir-hi la meva sempre q pugui... animo a tothom a fer-ho!

energia ha dit...

Hola Xavi, acabo de llegir la notícia de que deixes el blog del Mas. crec que és una llàstima perquè tal com diu Pep hi ha molta gent del poble, i fora d'ell, que segueix aquesta pàgina per informa-se de l'actualitat de la nostra població.

El que si que penso és que hauries de separar la informació general del poble vers les teves opinions personals, ja que tal com dius tu poden crear confusió. Recordo que al principi el blog estava més encarat a informació general però en els últims temps has barrejat ambdós conceptes. El tema de les opinions personals sempre poden ser respostes amb diferents tons, i això és el que no hauria de passar en aquest blog, penso jo.

Així que animar-te a seguir amb la molta feina realitzada perquè sóm molts que ens mirem la pàgina i ens informem.

Per cert Pep hauríem de parlar jo i tu. Sóc l'Albert. el meu correu és alsubirats@gmail.com

Merci!

Unknown ha dit...

Podeu estar tranquils que continuaré opinant, però en un altre lloc.

Per això mateix que deia Albert, no volia induir a error quan veien la URL amb el nom de Mas de Barberans i el títol del bloc, que es pensessin que era una informació oficial o general.

Per això he decidit crear un altre bloc on continuaré amb la mateixa dinàmica però sense tenir un títol ni una URL tan conflictius.

jesus ha dit...

snif, snif...