21 d’octubre 2009

Cal fer aclariments

Vull deixar clares algunes coses que creia que es sobreentenien però ja veig que no ha sigut així. Per això vaig a explicar-me millor.

Aquest espai va nàixer amb la idea que fos un espai on tothom que s'estimes el poble i vulgues col·laborar, podes fer-ho lliurement. La idea inicial era informar, objectivament, o sigui sense cap opinió de l'informant. Així ho vaig fer, fins que em vaig donar compte que ningú col·laborava (la gent només comentava les notícies que jo publicava). Però, jo volia anar més enllà, trobar col·laboradors que aportessin noves notícies, que jo mateix desconeixia.

Bé, això no ha sigut així. Ni aquí ni al grup del Facebook. Com vaig veure que només escrivia jo, vaig pensar, i perquè no poses la teva opinió, sobre coses que tothom n'és coneixedor ? Doncs això vaig fer.

Totes les notícies, aquí esmentades, no son cap fruit d'un treball d'investigació ni d'espionatge. Sinó que només faig divulgació de les coses que coneix tothom o son coses evidents que succeeixen al poble. En cap cas vull interferir en coses privades ni difondre cap informació que pugui ferir cap sensibilitat. No és en cap cas, la meva intenció. Ni molt menys, provocar cap enfrontament. Sempre intento parlar en general i en altres ocasions no posar cap nom.

Per altra banda està l'opinió, aquesta és personal, com qualsevol altra. Un pot estar d'acord o en desacord. Li pot molestar més o menys. Però els fets allí estan per a comentar-los. Teniu a la vostra disposició la web per fer els vostres comentaris sempre que ho trobeu convenient. Suposo que vivim en una societat lliure, i tothom és lliure de pensar el que vulgui, fins i tot, pensar el contrari de com ho fa la majoria.

Dos objectius son els que es persegueixen publicant les notícies en aquest bloc, en primer lloc, que la gent del poble pugui comentar les notícies.

I en segon lloc, que la gent que no viu al poble s'assabenti del que succeeix. Deixo a la consideració de cadascú, el separar la opinió de la notícia.

Espero haver aclarit una mica l'objectiu que persegueix aquest bloc. Agrair a tota la gent que em segueix, el seu suport durant aquest temps.

Gràcies per la vostra atenció.
Atentament,
Xavi Estellé Lázaro

3 comentaris:

Unknown ha dit...

He d'agrair-te i felicitar-te pel blog.Estic d'acord amb moltes de les teves opinions,vivim en una societat lliure.Com persona que no viu al poble, m'agrada saber el que passa.Tens al meu suport i segueix com sempre.

Unknown ha dit...

Hola Xavi, jo també et vull donar suport amb aquesta iniciativa . Som molts els que som del Mas pero que no hi vivim i ens agrada seguir les teves noticies! Salutacions i felicitats pel teu treball.

jesus ha dit...

lo meu suport Xavi!