10 d’agost 2009

Marxa verda 2009

El passat diumenge al matí es va celebrar la marxa verda. La sortida va ser des de la farola i l'arribada a la Carrobera, on es va dinar. Finalment, vam ser un total de 32 participants que vam sofrir les pujades i vam gaudir de les meravelloses vistes que ens ofereixen els Ports.

Durant la marxa, vam trobar-nos amb un petit refugi abandonat de pedra. Les persones presents es van queixar del mal estat de conservació d'aquests tipus de construccions i del benefici que produeixen a la muntanya. També vam trobar-nos amb una bassa per emmagatzemar aigua per als animals. Aquesta també estava en mal estat i no hi havia gens d'aigua. La gent gran va dir que aquestes eren les coses que s'havien de conservar i no d'altres que estaven sobre protegides.

A l'hora de l'esmorçar vam tenir la visita d'un escurçó. No va atacar a ningú però va estar a punt de fer-ho. Després de fer una baixada per un camí de cabres, vam arribar a la pista. On ens esperaven els cotxes, que ens van portar fins la Carrobera. Aquest any estofat de bou i molt, molt d'alcohol. Ah !! Com a queixa a l'organització, només dir que no m'agrada que es prohibeixi a les dones venir a la marxa verda.